کلی خنده ... حال کنید ...
 
درباره وبلاگ


اینجا فقط و فقط حال کنین....
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 1571
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

funشهر (طنز و خنده و مطالب جالب )
از جون مرغ تا شیر آدمیزاد





ﺩﻋﻮﺕ ﺷﺪﻡ ﯾﻪ ﺟﺎ ﺑﺮﺍ ﺍﻓﻄﺎﺭﯼ
ﺍﺯ 30 ﻧﻔﺮ ﻣﻬﻤوﻥ 29 ﻧﻔﺮﺷﻮﻥ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﺯﯾﺎﺩ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯾﻢ
!ﻧﺎﻫﺎﺭ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺧﻮﺭﺩﯾﻢ 


امروز رفته بودم پشت بوم كه آنتن تلويزيونون رو تنظيم كنم، با موبايلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم ميگم: الو، مامان خوبه؟ مامانم هم ميگه : مرسي همه خوبن شما خوبين؟ خانواده خوبن؟ ببخشيد بجا نياوردم.


پسر خالم 5 سالشه اومده ميگه بيا 20 سوالي بازي كنم،مي گه:اول تو بپرس.ميگم:تو جيب جا ميشه؟!يه خورده فكر كرده ميگه وايسا همين جا!!يواشكي رفتم ببينم كجا رفته!ديدم رفته در يخچال به زور يه سيبو داره ميكنه تو جيبش.


کانال اسپرت همه کشورها زوم کردند الان رو المپیک... کانال ورزش
ما هم الان جز هشت قرآن رو داره تموم میکنه


[مصاحبه فردوسی پور با نوشاد عالمیان]
فردوسی پور: خطای سرویس جریانش چیه؟
نوشاد: توپو باس 16 سانت بندازیم بالا و ...
فردوسی پور: ینی داور اندازه می گیره با چشاش؟ چجوری؟
نوشاد: نمیدونم دیگه می گیرن!
فردوسی پور:تو بازی پرسپولیس و گهر توپ نیم متر رفته بود تو دروازه داور ندید و گلُ قبول نکرد. اینا چجوری 16 سانتو می بینن؟


یارو تو سریالِ داره میره بچه بدزده بعد زنش میگه خونه زنِ نامحرم که نمیتونی بری
اصن پیام فیلم این بود!


مامانم خطاب به مرغ مینامون: سلام عزیزم، سلام پسرم صبحت بخیر! خوب لالا کردی؟ بزار برات دون بیارم عشقم بخوری چاق بشی چله بشی... آی مامان قربونت بره.. ای جانم ای جانم!
مامانم خطاب به من: هوی شتر نمیخوای اون تن لشت رو از جات بلند کنی؟؟؟ انقدر آدم لــــــــــــــَش!! من


مکالمه من و بغل دستیم تو مترو
-آدامس نعنایی داری؟
-آره
-یه دونه بخور


فقط تو بيمارستان هاي ايرانه كه
مريض رو بيدار ميكنن
ميگن پاشو قرص خوابتو بخور..!


دوست بابام اومده دم خونه بابام میگه بگو بابام روزه است خوابیده... منم گفتم عمو ببخشید بابام روزه است خوابیده. میگه عمو جون دورغ نگو ظهر با هم دلستر خریدیم خوردیم... بگو بیاد پایین...

امروز تو مترو بودم داشتم عکسای گوشیمو میدیدم رفتم رو عکس بعدی یارو میگه بزن عکس قبلیو من کامل ندیدم....!!!
حریم خصوصی در حد ِ پشم ِ شتر های آفریقا . . .!


میگم تا حالا دقت کردین تو خونه یه سری وسایل هست که همیشه همه جا میبینیشون اما خدا اون روز رو نیاره که بهشون احتیاج پیدا کنی!!!
یعنی اصن از هستی محو میشن!!!!!


خونه‌ی خاله کدوم وره؟ ...
از این‌وره ... از اون‌وره ... از این‌وره ... از اون‌وره ...!
خوب این نشون میده که هموطنای ما از همون اول تو کار اوسکل کردن بودن!!!


میخواستم از این تریبون استفاده کنم و از اون فرد زحمت کشی که رنج و سختیه سانسور کردن فیلم ها و فوتبالا رو در تلویزیون تحمل می کنه و خودشو فدا می کنه تا جوونا به گناه نیفتن تشکر کنم


دوم راهنمایی وقتی معلم زبان می اومد سر کلاس
همه دانش آموزآ :
Hello teacher how are u ? im fine Thank you . and you ?
معلم :

کلاً خودمون جواب خودمون رو میدادیم ، معلم هم دچار خلاء مغزی میشد
و ما هم سرشار از ذوق که عالم زبان شدیم


بیرون عجب بادی میاد؟!
.
.
.
.
.
.
مقدمه چینی پدرها برای خاموش کردن کولر


صب از خونه زدم بیرون؛دیدم گوشیم نیست
از یه بنده خدایی گوشی گرفتم زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست؟
گفتن حالا میگردیم خبر میدیم
یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره
پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن
میگم: بله؟
میگن: الو سلام؛میگماااا گوشیت تو خونه نیستااا؛ بگرد پیداش کن


بچه که بودیم همیشه مامان بزرگم میخواست مارو تشویق کنه روزه بگیریم میگفت هر کی روزه بگیره موقع افطار بهش چایی شیرین میدم، من نمیدونم آخه این چه جایزه ای بود...
انقدر سطح جوایز رو پایین گذاشته بودن که من اینطوری بی دین و ایمون شدم دیگه


توی یکی از پیجای تخصصی برنامه‌نویسان کامپیوتر، یه دانشجوی مهندسی کامپیوتر اومده پست گذاشته که: "من چه جوری میتونم عضو این پیج بشم؟"
ادمین پیج هم جوابشو داده:" دکمه لایک رو فشار بدید" !!!
یعنی اشک توی چشام حلقه زد چرا یه همچین استعدادهایی باید توی این مملکت حروم بشن!!!


اینا واسه افتتاحیه المپیک مستربین رو آوردن
ایشالله المپیک بیوفته ایران ما هم احمد پورمخبر رو ببریم واسه افتتاحیه :خخخخخ


برنامه افتتاحیه المپیک از شبکه سه :
خیابانی: خوب المپیک هم از همینجا شروع شد بریم افتتاحیه رو ببینیم زیبا ترین لحظه رو میخواد نشون بده
هراه اول هیچ کس تنها نیست
خوب بریم ادامه رو ببینیم خیلی زیباست یه دختره با چتر میاد نمایش بده
خیابانی: خوب متاسفانه ارتباط ما با مرکز قطع شد بریم یه پیام بازرگانی ببینیم
ایرانسل تنها حامی المپیک در دنیا
خیابانی: خوب ارتباط ما وصل شد ولی بریم به دیدار اذان مغرب به افق تهران
خیابانی: بعد از اذان خوب المپیک هم تموم شد امیدوارم که اذت برده باشد خدا یارو نگهدارتون


رفيقمون يه مرغ خريده شبا قلاده ميبنده ميارتش بيرون
اينجوري که مردم با حسرت نگاش ميکنن به پورشه نگا نميکنن !!


ممنون از اینکه حال کردید ...!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:متن طنز, :: 2:48 ::  نويسنده : tifoosi